“उनले दिएको चोट”

– राजु राई
यो गीत मिती २०६५ फाल्गुन २८ गते लेखिएको हो ।

 
उनले मलाई आज यसरी चोट दियो
कि घाए बने पछि खबर सोध्यो
तर उनीसँग मेरो कुनै गुनासो छैन
दुनियाँले त मलाई हसाएर रुवाएर छोड्यो

पहिले ऊ मेरो लागि ज्यान दिन्छु भन्थ्यो
तर आज ऊ निकै माथि पुग्यो रे
मेरो नजिक आउँदा पनि अन्जान बनी
आज उनले मलाई चिन्न छोड्यो रे

ब्यथा नै भए पनि उनले उनले उपहार दिएको छ
तर उनको उपहार आज आसुँ बनी दिएको छ
म धोकेवाज हुँ भनी बद्नाम गर्‍यो मलाई
खुशी लाग्यो उनको ओठमा मेरो नाम त आएको छ ।

“उनले दिएको चोट” का 2 वटा प्रतिक्रियाहरु

  1. sanukanchi भन्नुहुन्छ:

    hana no_j kaslay deyi ko yo chot.?

  2. raju rai भन्नुहुन्छ:

    यी चोट त मेरी प्यारी सानुले दिएको हो ।

जवाफ लेख्नुहोस्

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

